bloglovin
I lördags gav jag mig iväg på en liten trevlig familjesemester till Gotland. Läs därav rubriken med gotländsk dialekt och se ringmuren framför er!

Ungefär såhär såg mina dagar ut. Brännande sol men blåsigt som satan. Men inte klagar jag när jag badar i kalkbrott med turkost vatten och tror att jag befinner mig på andra sidan jordklotet.

Men med sol kommer bränna, och till skillnad från er med bra gener blir jag röd. Men inte hängde jag läpp för det, varför inte se ut som en tomat redo för att plockas från plantan liksom?

Och för att följa bloggtreden så måste jag ju lägga ut bilder på mat, eller ja. Glass och jordgubbar. Bästa grejen.

Sen lämnade jag min sovsäck för hemfärd på egen hand. Trots lite irr hit och dit i oskarshamn med en telefon som säger att närmaste matställe ligger 2 dagar bort så sitter jag nu i mitt rum i Jönköping igen.
Amanda
skrev den 2012-07-13 klockan 14:02:43:

Haha vad gullig du är!
Sofia
skrev den 2012-07-13 klockan 14:20:52:

Hittade du inte en pizzeria i oskarshamn så kan du inte rört dig mycket, pizzerior och frisörsalonger är i princip vad denna vackra (i vissa stunder och rätt ljus) har att erbjuda. :D
julia - fotoblogg
skrev den 2012-07-13 klockan 15:14:15:

trevligt! jag vill också till gotland, har aldrig varit där :( haha
Emma
skrev den 2012-07-13 klockan 19:14:05:

haha, roligt inlägg!
JenJen
skrev den 2012-07-13 klockan 21:02:48:

Haha, du satte den gotländska dialekten iallafall. ;) Tyvärr, eller vad man ska säga... Gotlänning och är inte särskilt förtjust i dialekten som kommer med denna ö. xD Tur man knappt har någon! Fast man behöver ändå nästan gömma sin bakgrund om man inte vill ha folk frågandes om man kan säga "Keno, lett o vinne" hela tiden....
Blogg/Hemsida: http://pocky.blogg.se
Ellen
skrev den 2012-07-13 klockan 22:50:01:

Älska gotländska!
Hoppas du hittade någon mat till slut. Jag var säkert till jättestor hjälp. Typ.
Linaaa.
skrev den 2012-07-14 klockan 13:08:24:

Härligt ! ;D
Cissi
skrev den 2012-07-14 klockan 17:18:33:

Ha så skoj!

//

Behöver du en ny bloggdesign? Har lagt upp en bloggdesign auktion nu på bloggen! Jag kodar även bloggdesigner för en liten slant :D Kolla www.cississaga.blogg.se! Kram Cissi
Fredrika
skrev den 2012-07-15 klockan 15:43:53:

Åh, jag har också varit på Gotland, kom hem igår :)

Det där kalkbrottet du var vid, vare Blå Lagunen eller? ;)
Cassandra
skrev den 2012-07-15 klockan 21:43:51:

måste bara säga att eran blogg är grym, hoppas ni vet det! :)
sen så undrar jag om inte ni hade kunnat skriva ett inlägg om typ bra "utrustningtips" typ tips på bra objektiv osv? :D
Faxi-chan
skrev den 2012-07-16 klockan 09:20:55:

Kommentar orelaterad till inlägget: ni fotar fasiken bättre än en så kallad "professionell fotograf" jag känner till. Han är liksom amatörernas amatörer om man jämför med era konstverk (och jag skojar inte ens). Keep up the great work, will you!
sofia
skrev den 2012-07-16 klockan 20:44:30:

var gärna med i min veckans blogg tävling, kram!
OLIVIA FOTO
skrev den 2012-07-17 klockan 19:49:44:

Åh kom precis också hem från Gotland!!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec