bloglovin
Hej flickor och pojkar! idag har jag varit sjukt produktiv och därför tänker jag berätta om min produktiva dag!
 
Ställde alarmet och gick upp tidigt - halv nio är tidigt - för att ta lite självporträtt som ni förhoppningsvis får se någon dag. Om jag blev snygg på några det vill säga.. (ja jag har blommor i håret)
 
Jag hämtade ut mitt allra första pass som var hur snyggt som helst. Man blir alltid så himla fin på sådana här bilder, jag ser inte alls ut som en mördare eller så (lägg märke till ironin)
 
Sedan har jag ätit lunch på Jensens. Det var ju faktiskt över tre veckor sedan sist jag var där så jag kände att det var dags för ett kärt återseende. Och det var precis lika gött som jag minns det.

Jag var också såhär arg i närbild.
 
 
clara
skrev den 2012-07-03 klockan 19:39:54:

fin!
Matilda - foto
skrev den 2012-07-03 klockan 20:32:13:

Assååååå ni är så himla coola! Diggar er till tusen!

En fråga: vilken skola går ni på?
Råkade bli två: är ni nöjda med er linje och skola?
Svar: Taaack så mycket! :) Vi går på Per Brahegymnasiet och det är en bra skola, dock kan ju uppfattningen vara olika beroende på vilken linje man går och vilka lärare man har!
megapixlar.blogg.se
Julia
skrev den 2012-07-03 klockan 20:43:19:

Haha du ska se mitt pass, riktig mördare! :o
Magnus
skrev den 2012-07-03 klockan 20:57:48:

Tips, Undvik att lägga ut passnr och personnummer på nätet sådär, kan användas i fel sammanhang.


Svar: Jag vet, därför har jag ändrat både passnummer och personnummer ;)
megapixlar.blogg.se
Mohammedi's | Art, model & designer
skrev den 2012-07-04 klockan 00:46:04:

Äslakr! VACKERT!
Kan inte ni göra fler PHOTOSHOP TIPS, så snabbt som möjligt, vill jätte gärna lära mig mer om photoshop!
Blogg/Hemsida: http://mohammedis.se/
Mohammedi's | Art, model & designer
skrev den 2012-07-04 klockan 00:46:39:

Äslakr! VACKERT!
Kan inte ni göra fler PHOTOSHOP TIPS, så snabbt som möjligt, vill jätte gärna lära mig mer om photoshop!
Blogg/Hemsida: http://mohammedis.se/
Mohammedi's | Art, model & designer
skrev den 2012-07-04 klockan 00:46:53:

Äslakr! VACKERT!
Kan inte ni göra fler PHOTOSHOP TIPS, så snabbt som möjligt, vill jätte gärna lära mig mer om photoshop!
Blogg/Hemsida: http://mohammedis.se/
Agnesita - foto och teckning
skrev den 2012-07-04 klockan 07:50:50:

Men åh jag hatar verkligen min passbild xD
Jonatan
skrev den 2012-07-04 klockan 11:35:39:

Kan du inte lägga ut hur du gjorde första bilden den är bara så cool!
Emma
skrev den 2012-07-04 klockan 14:23:35:

Haha älskar sånna här inlägg!
tove N.
skrev den 2012-07-04 klockan 22:18:20:

Haha flum.
frukallgren.blogg.se
skrev den 2012-07-16 klockan 17:31:53:

Lite coolt att du heter Källgren, precis som jag! Borde inte finnas hur många som helst som heter det :o
Svar: Vi är så coola!
megapixlar.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec