bloglovin
Klicka på bilden eller länken här nedanför för att komma till sidan för kursen!
 
KURSSLÄPP: Effektfullt med Photoshop «

Nu är dagen äntligen här då vi släpper vår Photoshopkurs som vi har fixat och donat med i flera veckor nu! På kurssidan hittar du all information om vad kursen innehåller och även om betalning. Vi har verkligen lagt ner vår själ i det här och hoppas innerligt att ni kommer uppskatta resultatet! Kursen är helt enkelt en perfekt julklapp till dig själv eller någon annan!
 
Klicka här för att komma till kursen!
 
Emma
skrev den 2012-12-01 klockan 09:34:24:

Åh vad roligt!
Malin
skrev den 2012-12-01 klockan 10:40:40:

Årets julklapp helt enkelt!!
meei
skrev den 2012-12-01 klockan 11:48:22:

ååh har längtat ihjäl mej !!
Ellen (alatariel)
skrev den 2012-12-01 klockan 13:24:26:

Jätte najs! :)
Julia
skrev den 2012-12-01 klockan 13:30:15:

Jättekul! :D Men funkar den till elements också?
matilda
skrev den 2012-12-01 klockan 15:06:47:

Nice
Blogg/Hemsida: http://matildiz.se
Amanda [SPONTAN]
skrev den 2012-12-01 klockan 17:26:09:

Åh vad kul! :D
Sanna :)
skrev den 2012-12-01 klockan 21:43:14:

Riktigt kul! Synd bara att det kostar så mycket :/
Svar: Ja vi tycker inte om när saker kostar pengar egentligen. Men vi har lagt ner oerhört mycket tid på det här och då känns det ju alltid roligt att få något för det! :) Men vi planerar att kanske släppa delar ur kursen som inte kostar lika mycket om några dagar! Håll utkik!
megapixlar.blogg.se
Emma
skrev den 2012-12-01 klockan 22:13:19:

är det bara jag eller kostar den pengar? för på bilden som ni la upp så är inte den rutan med "köp kursen" med..
Svar: Den kostar pengar. Bilden är gjord innan släppet och då fanns inte den rutan med. :)
megapixlar.blogg.se
Hanna
skrev den 2012-12-02 klockan 13:33:48:

åå, vad kul! :D www.hhannaaliden.blogg.se
Bonnie
skrev den 2012-12-02 klockan 18:33:12:

Schyst! Kör nog kursen under jullovet :) Har alldeles för mycket att göra just nu!
Ebba
skrev den 2012-12-02 klockan 21:18:29:

Hej! Det står att man har tillgång till alla nedladdningsbara filer när man har köpt kursen, innebär det att man kan ladda ner den och spara den på datorn för att kunna använda den längre än 6 månader eller betyder det att man får tillgång till den "bara" 6 månader? :)
Svar: Hej! Det mesta av kursen finns att ladda ner så att du kan ha det på datorn efteråt, så som videoguider o.s.v. Sedan har du ju obegränsat antal inloggningar under 6 månader! :)
megapixlar.blogg.se
Sara
skrev den 2012-12-03 klockan 09:25:03:

Hej! Jag köpte kursen igår kväll, men är redan väldigt flitig användare av photoshop. Detta gjorde att jag hoppade över de första 3 stegen. Det jag sett hittills är verkligen superbra, cred till er! Men som "fattig student" vill jag ändå ställa frågan: finn det någon möjlighet att jag kan få tillbaka lite pengar...? Jag betalade allting själv direkt för att jag blev så exalterad och inte orkade vänta ända tills jul ;) Kram på er båda, hoppas att ni inte tar illa upp av min kommentar!
Svar: Hej! Vad kul att du gillar kursen! Det här är inte något vi har makt att bestämma över utan istället de på Coursio. :) Så hör av dig till dem! Kram på dig själv och jätteroligt att du uppskattade kursen!
megapixlar.blogg.se
my
skrev den 2012-12-03 klockan 16:07:23:

måste önska mig i julklapp :D
Sofia
skrev den 2012-12-07 klockan 16:10:20:

Är den ägnad till photoshop CS eller elements? Jag vill jättegärna köpa den men jag har photoshop elements 10!
Linnea
skrev den 2013-01-18 klockan 20:53:58:

Hej! Köpte kursen idag och har redan hunnit kolla igenom den lite. Har redan lärt mig en hel del nya saker och ser fram emot att ha lärt mig ännu mer när jag har gått igenom hela kursen. Vill bara säga att jag tycker kursen helt klart är värd pengarna och att den är jättebra! Ni är grymma!!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec