bloglovin
Idag var en sådan dag då jag drog mig för att gå upp hur länge som helst och när jag väl gått upp så var jag fortfarande dötrött.. Detta gjorde att det lätt inträffade saker som är sådär jobbigt irriterande. Gah.

Det första problemet som uppkom var att jag inte hittade mobilen. Jag tog upp den tidigare under morgonen för att kolla klockan och den har sedan grävt sig ner långt inunder madrasser och täcken.. En hel del letande krävdes innan jag slutligen fann den!

Vid frukostbordet glömmer jag bort att jag häller yoghurt och till slut är hela tallriken full för att jag sitter där som en zombie... Det hela slutar med att jag får hälla tillbaka i förpackningen genom en tratt. Onödigt och jobbigt helt enkelt.

Såklart lutar jag mig lite på tidningen och ska sedan vända blad och det slutar med att jag river sönder hela sidan. Irritationsmoment gånger tusen. Detta bidrog till att jag skiter totalt i att fortsätta med tidningsläsandet..

När jag tänker att ingenting mer kan gå fel så tar jag första bästa tandborste som liknar min egen. Efter de där två überlånga minutrarna upptäcker jag dock att jag tagit broderns. En timma framåt spenderar jag på toa, spottandes och tvättandes av min mun. Inte nice.

Så ja... till slut insåg jag att det inte var värt att ens försöka göra någonting denna dag; allt gick helt enkelt åt pipsvängen och jag lade mig istället och gjorde det enda som funkade - sov vidare..
Louisefoto
skrev den 2011-07-22 klockan 12:30:21:

Jag är med dötrött idag.

men det kan bero på vädret. :/

vill bara gå och sova igen.

Jäkla regn som förstör sömnen. :/

men hoppas du får en bra dag endå Marcus :)
Louisefoto
skrev den 2011-07-22 klockan 12:30:22:

Jag är med dötrött idag.

men det kan bero på vädret. :/

vill bara gå och sova igen.

Jäkla regn som förstör sömnen. :/

men hoppas du får en bra dag endå Marcus :)
Felicia [G A R G A L W E N]
skrev den 2011-07-22 klockan 12:55:29:

Haha ^^

Jag känner mig också överdrivet trött idag, antar att det är smittsamt... kanske ett virus.

Haha, nu var jag ju störtrolig.
Jenny
skrev den 2011-07-22 klockan 13:32:41:

Alla dina såna där vardagsirritationsinlägg eller vad man nu ska kalla dem är så sanna. Jag gör exakt de samma misstagen(?)

Fortsätt med dem!
Emma
skrev den 2011-07-22 klockan 14:32:57:

Haha, aw stackarn! :P Tycker lite synd om dej när så många av dina inlägg visar allt som har gått fel (typ) under dagen, haha ^^ Men dom är bra, fortsätt så! :)
Kajsa
skrev den 2011-07-22 klockan 15:33:31:

Älskar dessa inlägg!
Anna
skrev den 2011-07-22 klockan 17:10:23:

Känner igen allt! Haha irriterande till tusen :P
alice
skrev den 2011-07-22 klockan 20:38:10:

dessa inlägg är alltid grymma!
Agnes
skrev den 2011-07-22 klockan 21:01:05:

Hahaha underbart inlägg!
Nathalie
skrev den 2011-07-22 klockan 21:22:36:

HAHA du är för rolig du!
sara
skrev den 2011-07-23 klockan 11:55:59:

Hej! jag följer dig på bloglovin och jag har bytit blogg. min gamla var ensara.blogg.se och nu har jag börjat om från början av olika anledningar.

Jag vet inte om du följde mig, men jag vill gära få tillbaka mina läsare och att de ska veta att jag bytit place! kom in och kika och säg gärna hej :)

- om du vet att du följt ensara.blogg.se så lägg gärna till mig igen :)



kram sara
Frida
skrev den 2011-07-23 klockan 14:55:10:

Fotar ni med stativ vid självporträtt? Med självutlösare? Hur gör ni för att fokusera skärpan så bra då?
köttet
skrev den 2011-07-24 klockan 12:55:09:

FAN VAD DU LJUGER MARCUS, DU VAR MED OSS SEN!!!!!!!!!!1

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec