bloglovin


Idag steg vi upp relativt tidigt för försöka att fota lite porträtt, det är lite (mycket) svårt att fota när man fryser fingrarna av sig hela tiden. Såhär såg det alltså ut. Eller det kanske inte exakt såg ut såhär hela tiden, isåfall skulle det vara bilder på när vi hoppade, svor och blev arga för att det var så kallt (därav hoppandet). Vi får väl hoppas att bilderna är något att ha så inte vi frös förgäves. :)
Sofia- Fotoblogg
skrev den 2010-11-27 klockan 17:20:54:

Jag har köpt mig ett par "fotovantar", sånna där utan fingrar. Är hur bra som helst! Verkligen värt att införskaffa. ;)
Ida-Marie Fiskaa, Photography
skrev den 2010-11-27 klockan 17:28:11:

Så herlig. Dumt å fryse på fingerene! Gleder meg til resulatet!
Sofia ( fotografy.blogg.se )
skrev den 2010-11-27 klockan 17:30:39:

hahah, har gjort samma sak jag med idag faktiskt, fast jag tvingade på min syster en kortärmad klänning, men massa fina bilder blev det ;)



http://fotografy.blogg.se/2010/november/this-is-my-winter-song-to-you.html#comment
Olivia
skrev den 2010-11-27 klockan 17:52:15:

Vill man vara fin får man lida pin! Fast mer... vill man att bilderna ska bli fina får man lida pin kanske. Hoho
Sara
skrev den 2010-11-27 klockan 21:17:20:

jag känner igen mig. Visst vill man utnyttja den fina snön men det är ju så sjukt kallt.
miranda
skrev den 2010-11-27 klockan 23:29:17:

Hej! älskar er blogg, verkligen. Men tycker att ni lägger upp nya inlägg ganska sällan. Hade varit kul med lite fler inlägg! :)
Olof
skrev den 2010-11-27 klockan 23:36:00:

Skaffa ett par rejäla jakt handskar eller ett sånt där par vantar med värmeslingor, googla det!



här finns:

http://vildsvin.se/list_varugrupp.asp?t=Handskar&varugrupp=296&lang=sv
Ebba Leijon
skrev den 2010-11-28 klockan 16:19:29:

Kan man gå ut och fota när det snöar, alltså att det hamnar lite snö på kameran, jag vågar inte, så jävla rädd om min lilla kamera ! ;)

kram på er !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec