bloglovin
Dessa bilder togs för ett år sedan. Då kunde jag gå ut med kameran när som helst och bara ta kort på lite random saker. Vad har viljan att göra detta tagit vägen? Jag har ingen lust till att fota alls för tillfället. Kanske beror på att vintern inte är min favoritårstid. Jag hoppas att den kommer tillbaka till jullovet... En vecka kvar!

Så vår blogg kanske är lite halvtråkig för tillfället men sånt är livet ibland. En ny design är ju iaf påväg! :)
CAROLINA FAGERKULL
skrev den 2010-12-15 klockan 16:21:05:

Ibland är det svårt med inspirationen. Själv har jag försökt få upp lågan igen i ett par månader.. Mot våren kanske det blir lättare:)
jennifer
skrev den 2010-12-15 klockan 16:22:02:

det bästa sättet att få tillbaka sin fotolust tror jag är att bara låta kameran ligga på hyllan och inte tvinga sig själv fota ända. det kanske låter konstigt. men jag tror att det är bättre att man låter inspirationen och sånt komma till en genom vad man nu tycker är kul :D (kanske låter asskumt men i mitt huvud låter det bra i alla fall :D )
olof
skrev den 2010-12-15 klockan 16:25:38:

om du har cash, köp något? objektiv, filter, kamera.

man får motivation dirket!
Gabriella
skrev den 2010-12-15 klockan 16:40:50:

Känner likadant. Jag köpte en kamera i somras men har väldigt svårt att vilja fota. Om det går fel en gång vill jag inte ut igen, i princip.

Man får nog helt enkelt tvinga sig själv. När man väl börjat komma igång igen är det roligt :)
Emelie Källman
skrev den 2010-12-15 klockan 19:19:26:

här ute där jag bor har jag i princip redan fotat allt :/ så det är tråkigt.

Anna
skrev den 2010-12-15 klockan 19:25:08:

Jag är i den "perioden" nu, helt underbart. Min skola slutar på fredag, 17/12 :D
Amanda FOTO
skrev den 2010-12-15 klockan 20:03:58:

Ni har så himla fin sida. Jag tycker också att det är lite svårare att få idéer när det är vinter men jag hoppas också på att lite ledighet gör det lättare :) De här bilderna var fina iafl! /www.aphoto.se
Blogg/Hemsida: http://www.aphoto.se
Tilda
skrev den 2010-12-15 klockan 23:50:55:

Älskar bilderna, dom är skit snygga! Du e värkligen helt amazing ;)
julia
skrev den 2011-01-20 klockan 15:27:20:

wow, er blogg är helt underbar! och vilka grymma bilder ni tar :O asduktiga!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec