bloglovin



Jag julpyntade huset igår, det var helt crazy! Nu är hela huset fyllt med julstämning. I övermorgon är det tredje advent och jag har inte ens tittat på något avsnitt av den nya julkalender, plus att jag inte äger någon chokladkalender, men jag är glad ändå! (lite iallafall) Jag har ju alltid mina pepparkakor...
terese
skrev den 2010-12-10 klockan 19:50:41:

jag är sjukt intresserad av att fota men jag har aldrig orken att lära mig nått om min Nikon D5000 och kollar därför runt lite, vad har du för objektiv och inställningar på dessa bilder? älskar oskärpan runt om :) ! tacksam för svar :)

sköt om dig!
Lisa
skrev den 2010-12-10 klockan 22:56:14:

Oh hur får man ljusen att se ut sådär? Vad använder du fär inställning? Nyfiken!!



Mvh Lisa.A

Otroligt fin blogg!!
Clara
skrev den 2010-12-11 klockan 00:20:15:

jul stämning är så härligt:)
Linn - Smilinggirls
skrev den 2010-12-11 klockan 12:39:04:

Söt adventsljusstake du har :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec