bloglovin
Om du vill fråga oss något, skicka fina fanbilder, eller bara berätta hur underbara vi är så kan du maila:

[email protected]
Vi läser och tar till oss alla åsikter ni har, spam uppskattas dock inte!
Antonia
skrev den 2010-08-31 klockan 18:18:57:

Hej! jag är en tjej som är också jätte intresserad över fotografi, jag ska köpa en systemkamera, men mitt problem är, vilken av alla typ 10000?

Jag vill ha den till att ta fina bilder, miljöbilder samt annat, lite allt möjligt :P

Hoppas ni kan hjälpa mig

Hälsningar från mig :)

Ps: Riktigt fina bilder, love it!
Linnea
skrev den 2010-10-24 klockan 14:32:06:

Skulle inte ni kunna göra ett inlägg om hur ni retuscherar hyn för att få bort ojämn heter o.s.v. och huden sedan efter fortfarande ser naturlig ut?

Jag har provat massa guider men tycker det bara ser jätte konstigt ut. Om inlägget redan finns så tar jag gärna emot länken!



Massa kramar Linnea. :)
Ellen
skrev den 2011-03-19 klockan 15:28:48:

Ni är grymt bra på att fota och har grymt fina modeller!

Och det blir till en jätte bra blogg! :D
Cornelia
skrev den 2011-05-19 klockan 12:58:04:

Hej MArcus & Mikaela :D Jag har skickat ett mejl till er :) Hoppas at ni svarar mig så fort som möjligt då jag har stoooora problem med min blogg :D KRAM!
Anonym
skrev den 2011-05-25 klockan 21:38:47:

Hej, Ni är awesome! :D
Ninjakossan
skrev den 2011-06-25 klockan 22:09:47:

Ni är underbara och superinspirerande! Men låt oss nu sluta med sådana uppenbara utropanden innan det blir fånigt.



Jag har en förfrågan! Har hört att det på Munksjöbron i Jönköping ska finnas kärlekslås (par graverar in namn i hänglås och låser fast och kastar nyckeln i vattnet). Hittar dock inga bilder alls på Google Images på just låsen på bron, kanske kan ni fota det!
Soloelin
skrev den 2011-08-13 klockan 18:48:12:

Hej, Ni är grymma!! Trodde aldrig jag skulle hitta folk med samma humor som jag, men ni är ju för kul asså! Marcus är söt. Ville bara få det sagt. :) /E.
Emily
skrev den 2011-09-07 klockan 19:13:58:

Hej, Ville bara att ni skulle veta att jag har bestämmt mig för att ha er som läxa ;) Vi har nämligen en väldigt konstig läxa, vi ska läsa en blogg och redovisa, Ni är så roliga så jag tänker redovisa om er ;) <3
Rosanna
skrev den 2011-10-16 klockan 15:11:17:

Precis vad jag tänkte göra,

berätta hur underbara ni är!

Jag kan sitta och kolla på alla bilder ni tagit hundra gånger om.

Bloggen är GRYM!

kram
Louise-Michelle
skrev den 2011-12-03 klockan 15:20:32:

Hejsan! Jag heter Louise-Michelle och jag är snart 15 år och skulle tycka det vore jätte trevligt att bli fotograferad. Jag bor i jönköping/rosenlund. Skulle jag kunna få bli fotad av er? :)
Viola
skrev den 2012-04-30 klockan 17:12:07:

Jag ÄLSKAR er blogg!

Den & ni har gett mig så himla mycket inspiration!

Så allt jag vill säga är tack.

KRAM

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec