Bloggsvar
Guider
Utrustning
Kontakt
Startsidan
>

Vår vår vår





Garderar mig och säger att bilderna är fula för att ni ska säga att jag har fel. Typ som när man var liten och ritade en teckning som man tyckte var skitfin innerst inne men sa till alla att man tyckte den var ful så man skulle få komplimanger, (nu tycker jag dock inte dessa bilder är så fina men ändå)(detta blev en väldigt lång bildtext) (hej).


Det var en lycka som bara flöt igenom mig som en vårbris (jag är så himla poetisk) när jag tittade ut genom fönstret och såg att all snö från fredagens storm nästan var borta. 12 grader(!) var det i solen också. Det är fan asvarmt. Synd bara att man skulle sitta inne i skolan en hel dag, och dessutom ha ett kursprov i Svenska på tre timmar. Men jag är glad ändå för snart är all snö död och jag ska äta apgod mat, yeah.

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig? (fungerar ej..)
E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:


Annonser från BloggPartner
Bloggvänner
Elin Kero
Johanna
Lina Flodins
Lisa Uthas
Michaela Dahlström
Checka in
Beata Cervin
David Sandell
We live young
RSS 2.0
Vill du annonsera här eller någon annanstans på bloggen? Kontakta oss via [email protected].

Annonser från BloggPartner