Bloggsvar
Guider
Utrustning
Kontakt
Startsidan
>

Jag är cool som har ett piano..



Canon EOS 450D + Canon EF 50/1.8 II

Såhär roligt kan man ha med ett gammalt piano och lite glansigt godispapper en otroligt rolig torsdag som denna. Om ni undrar hur jag har gjort så får ni fortsätta undra för jag orkade inte ta en bild på det hela eller förklara. Jag vet att jag är lat, men det är för att jag är tjock, den där godispåsen har satt sina spår alltså.

Älskar förresten att man ser dammet på pianot på första bilden. Jag är en väldigt flitig spelare hehe

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig? (fungerar ej..)
E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:


Annonser från BloggPartner
Bloggvänner
Elin Kero
Johanna
Lina Flodins
Lisa Uthas
Michaela Dahlström
Checka in
Beata Cervin
David Sandell
We live young
RSS 2.0
Vill du annonsera här eller någon annanstans på bloggen? Kontakta oss via [email protected].

Annonser från BloggPartner