Söndagsångest

Canon EOS 40D + Canon EF 50/1.8 II

Idag har jag bajsat i poolen tillsammans med treåringar för att sedan leva ensam i en stuga som eremit. Idag har jag bajsat i poolen tillsammans med treåringar för att sedan leva ensam i en stuga som eremit. Idag har jag bajsat i poolen tillsammans med treåringar för att sedan leva ensam i en stuga som eremit. Idag har jag bajsat i poolen tillsammans med treåringar för att sedan leva ensam i en stuga som eremit.
Korven

Tycker om dig.

Datum: 2012-07-28 Klockan: 15:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig? (fungerar ej..)
E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:


Annonser från BloggPartner


Christoffer Vikström
Registration
Ed Peers
Kirsty Mitchell
Jeanine Caron
Jake Hegel

FotobloggarFotobloggarBlogg listad på Bloggtoppen.se Bildbloggar
RSS 2.0
Vill du annonsera här eller någon annanstans på bloggen? Kontakta oss via [email protected].

Annonser från BloggPartner