Bloggsvar
Guider
Utrustning
Kontakt
Startsidan
>

Bakom mina solglasögon

Canon EOS 40D + Canon EF 50/1.8 II

Idag sken solen och det var vår, ännu en gång. Vet inte riktigt hur många gånger det har blivit vår och sedan övergått till halvvinter igen. Iaf så vandrade jag runt ascool (kan diskuteras) med mina gamla solglasögon på. Man känner sig mycket ballare när man har solglasögon även om man kanske bara ser töntigare ut. (som ni ser på bilderna hehe) Halsduken får dock vara på ett tag till och liakså vinterjackan.

Nu ska jag träna! Ha lyckats hålla mig till minst 2ggr/vecka sen träningsinlägget! (det är meningen att ni ska berömma mig nu)
Inga-Lill

Men du var ju ascool både med och utan solglasögon pojk! :-D

Datum: 2011-03-17 Klockan: 15:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig? (fungerar ej..)
E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:


Annonser från BloggPartner
Bloggvänner
Elin Kero
Johanna
Lina Flodins
Lisa Uthas
Michaela Dahlström
Checka in
Beata Cervin
David Sandell
We live young
RSS 2.0
Vill du annonsera här eller någon annanstans på bloggen? Kontakta oss via [email protected].

Annonser från BloggPartner