bloglovin
Canon EOS 5D Mark III + Canon EF 50/1.4 USM
 
Det här är de sista bilderna från Berlin som ni får se på ett ganska bra tag. Igår flyttade jag nämligen hem till Jönköping igen efter 10 månader som tysk invånare. Känns lite vemodigt men samtidigt finns det så många andra ställen man kan bo på och besöka så vi får se vad framtiden utvisar. Innan jag flyttade hann jag i alla fall smita in på en övergiven ambassad.
marcus största fan
skrev den 2014-08-01 klockan 15:15:45:

hej marcus hur är läget i jönköping? idag har jag somnat på jobbet x antal gånger men det är fredag så ändå kul!!!! fina bilder ha det bra bis später usw
fotograferats.blogg.se
skrev den 2014-08-01 klockan 20:58:06:

Det är något vackert med övergivna byggnader... märkligt...
Klara
skrev den 2014-08-02 klockan 22:00:34:

Vad gjorde du egentligen i Berlin? Har aldrig riktigt fått grepp om det...
Ida
skrev den 2014-08-07 klockan 12:09:34:

Ååh.. Nu när jag inte varit inne på er blogg på evigheter så blir jag så glad och upprymd av era bilder, samtidigt som jag är ledsen.. Ni är peppande :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec