bloglovin
För er som inte har koll tänkte jag vara snäll och berätta att det är söndag idag. Och på en söndag som denna har jag hämtat upp nyckeln till mitt nya boende som jag ska flytta till i veckan. Jag var livrädd när jag var på visning eftersom att dörren är nerklottrad och fasaden på innergården är från 1800-talet - men lägenheten är däremot fantastiskt fin!
 
Efter det begav jag mig mot tunnelbanan. För första gången på tre månader har jag lyxen att ha en station precis utanför dörren. Såhär fin och blå är den. (notera att vi inte har någon snö och att min julkänsla därför ligger på 0)
 
Tunnelbanan tog mig till något fantastiskt som "Museuminsel". En ö mitt i centrala Berlin full med olika museum. Låter dock lite festligare än vad det faktiskt var. Eller, allt var festligt förutom toaletten som jag hittade hehe.

Därför begav jag mig sedan hemåt igen. Nu ska jag vara fett vuxen och laga pestopasta. (samt kolla på julkalendern, men eftersom att det inte ger lika många vuxenpoäng tänkte jag utesluta det..)
Frida
skrev den 2013-12-15 klockan 18:32:49:

Fina bilder! Men vad gör du i Berlinc egentligen? :)
Koffe
skrev den 2013-12-15 klockan 19:23:21:

Äh vem ser inte på julkalendern liksom, hur bra som helst ju haha ^^
Anonym
skrev den 2013-12-16 klockan 12:36:49:

ja vad gör du i berlin egentligen?
Jonna
skrev den 2013-12-19 klockan 15:43:37:

älskar era bilder! Dom är så fina!
Anonym
skrev den 2013-12-19 klockan 16:11:43:

Hej! Skulle verkligen uppskatta om ni kunde hjälpa mig med en sak.. Jag har en Nikon D3000 och i början av 2013 så köpte jag ett nytt objektiv till den, Nikkor af-s 50/f1,4G. Och jag har, sen jag fick den alltid försökt så gott jag kan att fota på M-läget, men när jag fotar på M så får jag knappt någon fokus, allt blir bara suddigt hur jag än gör. På era bilder verkar det som att ni får alla bilder jätteklara, och jag antar att ni också fotar på M.. Hjälp mig, vad ska jag göra :(
Raghda Harahsheh
skrev den 2013-12-22 klockan 23:37:12:

intressanta bilder, jättecoola! :D
Martina
skrev den 2013-12-23 klockan 17:44:34:

Jag drömmer ofta drömmar om att jag måste på toaletten och alla toaletter jag hittar är verkligen superäckliga. Ser ut som att den toan skulle kunna kvala in i mina drömmar. Haha.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec