bloglovin
Det är den 20 december jag snön har inte visat sitt bleka nylle än (förutom tillsammans med Sven) och kommer troligtvis inte göra det heller om man ska tro de muntra meteorologerna. Men igår tog jag mig samman och bakade lite lussekatter iallafall. Det går ju knappt att undgå att det snart är jul när hela huset luktar lussekatt. Next up: bränna sönder fingrarna med knäck!
 
 
erica björkander
skrev den 2013-12-20 klockan 15:27:36:

Hur kommer ljuset in för att det ska bli ljust över hela bilden? Om du fattar frågan :p
Svar: På de två första bilderna hade jag extern blixt riktad uppåt för att klockan var typ två och det hade börjat skymma. På andra bilderna är det bara vanligt fönsterljus från höger!
megapixlar.blogg.se
Vendela Nilsson
skrev den 2013-12-20 klockan 17:06:15:

gott :D
Robin
skrev den 2013-12-20 klockan 18:31:23:

Ingen jul utan saffransdoft och knäckbrända fingrar, det håller jag helt med om! Du borde få pengar av ICA för sådan tjusig reklam!
Svar: Haha tänkte det när jag la upp bilden, men billigt är ju bra!!
megapixlar.blogg.se
Koffe
skrev den 2013-12-20 klockan 18:51:16:

Ja vart är snön liksom?! Skulle vart underbart om det började snöa på julaftons morgon! Lycka till att inte bränna fingrarna själv ska man försöka ge sig på att baka en pepparkaksdeg.
Svar: DRÖMMEN JU! Lycka till och så!
megapixlar.blogg.se
Jarina
skrev den 2013-12-21 klockan 13:49:29:

Åh mums!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec