bloglovin
Vår fina gamla bildlärare kände till vår svaghet för kakor haha!

Idag har vi varit ute på lite äventyr - vi har nämligen fått träffa vår fina gamla bildlärare Veija som vi träffa varje torsdag efter skolan när vi var mindre. Nu hade hennes nuvarande bildelever skapat fantastiskt fina kreationer, till exempel den på bilden häröver. Så ja, vi fick äran att fotografera dessa fantastiska skapelser och samtidigt fika litegranna. Eller ganska mycket, ni känner ju oss!

Så ja, om vi får tillåtelse kanske det kommer lite bilder från det här. Någon gång framöver!
OLIVIA FOTO
skrev den 2012-01-26 klockan 21:17:36:

haha kul!
Louisefoto
skrev den 2012-01-26 klockan 21:40:06:

Skoooj :D
Ida
skrev den 2012-01-27 klockan 21:35:12:

vad är det för objektiv på kameran på första bilden ? :)
Jose
skrev den 2012-01-28 klockan 23:41:39:

Hey :)
Henrik Stigell
skrev den 2012-01-31 klockan 14:25:49:

Ambitiösa elever...Kommer själv ihåg gamla goda tiden på bilden. Vår nivå i klassen låg väl nånstans mellan att rita streckgubbar och kladda med vattenfärg
Nathalie
skrev den 2012-02-02 klockan 02:06:01:

Hej! Först måste jag bara säga att ni är riktigt duktiga på att redigera och ta grymma bilder! Tar alltid en titt in på eran blogg när det krävs lite inspiration :) men min fråga till er är nu då om ni skulle kunna tipsa mig hur jag ska skapa en bild som återberättar låten what are words. Har det som en bild upg i skolan att ta en bild med ett objekt som ska förklara en låt. Ni kanske också hade det när ni gick på attarpskolan? :) vore tacksam för svar till min mail eller blogg. Ha det fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec