bloglovin
Vi har märkt att det är några som inte riktigt vet hur webbkurser fungerar och vad man egentligen får för pengarna. Det är faktiskt förståeligt, för det hade vi inte heller innan vi började med kurserna. Därför har vi gjort den här videon som visar allt om hur kurser fungerar! Från det att man köper, till hur man helt enkelt lär sig! Om du vill se vilka avsnitt och kapitel som vår kurs innehåller kan du gå in här.
 
Vår kurs hittar du här! «
Jessica
skrev den 2012-12-12 klockan 19:53:52:

Vilket program filmar ni/du skärmen med? :)
Svar: Camtasia studio. :)
megapixlar.blogg.se
Bonnie
skrev den 2012-12-12 klockan 20:00:44:

Kommer ni komma med fler kurser sen? Typ fördjupningar? Har haft så mycket att göra nu inför jul med skola och så, men på lovet när det blir lugnare tänkte jag nog köpa er kurs :)
Svar: Jullovet är perfekt till att gå kursen! Sedan har du ju tillgång till att ladda ner materialet så du kan spara det på datorn också! :) Och vi har inte börjat på någon ny kurs än, men det kommer nog att komma förr eller senare!
megapixlar.blogg.se
Eli
skrev den 2012-12-12 klockan 20:01:11:

Åh så sugen på kursen men har inte råd att köpa photoshop... Vet att det finns 30 dagars gratis i och för sig... Hur länge kommer man kunna köpa den? I några månader till i allafall?
Svar: Du kan ju alltid följa med i kursen i 30 dagarsversionen som du laddar ner och lära dig allting. Sedan om du får råd köpa Photoshop och fortfarande ha kursen. Sedan finns ju Photoshop Elements som är lite billigare där du kan använda mycket av det du lär dig i kursen! Och kursen ligger uppe ett tag till, hur länge är inte klart än! :)
megapixlar.blogg.se
Chanette
skrev den 2012-12-12 klockan 20:25:07:

Kan man köpa kursen fast man bor i Finland?
Svar: Betalar du med kort så ska det gå alldeles utmärkt! :)
megapixlar.blogg.se
Lisa ♡ ( Foto & Vardag )
skrev den 2012-12-12 klockan 20:31:38:

Funkar kursen för Photoshop Elements? :)
Svar: Vi skulle tipsa om att följa guiden i kursen och ladda ner 30 dagarsversionen av Photoshop. Då kan du hänga med precis hur vi gör i våra videos i programmet. Men eftersom mycket är likt i elements kan du sedan använda det du lärt dig i Photoshop CS i Photoshop Elements! Kalasbra!
megapixlar.blogg.se
ronja
skrev den 2012-12-12 klockan 20:56:51:

Gryymt!! ska köpa den så snart som möjligt
Svar: Vad roligt! :D Pepp!
megapixlar.blogg.se
Bonnie
skrev den 2012-12-12 klockan 21:39:18:

Ah kanon! Då kan man alltså köra dem offline också. Riktigt bra :D
Svar: Eller hur! Många som hade önskat det så vi fixade det. :)
megapixlar.blogg.se
Anonym
skrev den 2012-12-12 klockan 21:47:39:

Snälla, snälla, snälla sänk ned musiken i 'bakgrunden' när ni ska prata i era videos. Jättesvårt att koncentrera sig på vad ni säger.
Svar: Ska tänka på det till nästa gång!
megapixlar.blogg.se
Viktoria
skrev den 2012-12-13 klockan 09:44:50:

jätte bra film! Innan var jag inte så sugen på att köpa kursen men efter att jag sett det här så vill jag verkligen göra det :)
Svar: Vad kul! :D
megapixlar.blogg.se
Clara
skrev den 2012-12-13 klockan 16:04:09:

Vilken photoshop är kursen uppbyggd på? För jag kommer kanske få en kamera i julklapp, och då ska jag antagligen också köpa photoshop, och då kan det vara kul att kunna köpa rätt så man även kan köpa er kurs! <3
Svar: Photoshop CS. Vilken CS-version det är spelar ingen roll! Sedan så funkar mycket i elements också, även om CS är det bästa! :)
megapixlar.blogg.se
Evve-Normal is boring!
skrev den 2012-12-13 klockan 19:20:54:

Jag vill så gärna köpa den, är tyvärr pengalös just nu :/
Svar: Spara! :-) Eller önska dig i julklapp!
megapixlar.blogg.se
Amanda
skrev den 2012-12-13 klockan 20:22:20:

Hej! Jag hade väldigt gärna viljat köpa en kurs men om jag har photoshop verisionen 4 kan jag göra samma effekter som ni ger ut då på kursen ? Alltså kan jag göra allt på kursen ?


Svar: Syftar du på CS4 ska det gå alldeles utmärkt. Om det endast är version 4 så kommer du att kunna det göra det mesta, även om det är lite mer avancerade verktyg som inte inkluderas i den versionen!
megapixlar.blogg.se
Anonym
skrev den 2012-12-29 klockan 12:49:18:

Hej!:) Ungefär hur länge ligger kursen uppe så man kan köpa och använda den? får snart min Photoshop installerad till datorn, så jag hade tänkt köpa kursen så fort som möjligt då, vill bara veta om den finns kvar så länge...:)
Svar: Du hinner köpa den! Den kommer finnas uppe ett bra tag till!
megapixlar.blogg.se
Rebecka - Fotoblogg
skrev den 2012-12-31 klockan 14:23:00:

Jag är jättesugen på att köpa en kurs och ska nog göra det vilken dag som helst! Men innan jag gör det vill jag veta om man behöver ha något annat program än photoshop? Och måste man ha ett nytt photoshop? Jag har ett ganska gammalt, fungerar det ändå?
Och vad är camera raw? Jag har verkligen inte alls förstått vad det är, måste man veta det för att förstå kursen? Väldigt tacksam för svar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec