bloglovin
Nu har jag fått så många frågor om detta så jag berättar för er nu så jag får det överstökat; Hur jag sminkar mig! Alla killar som inte är intresserade av sånt här kan kolla bort...


Inte så mycket märkvärdigt med detta, detta är vad jag använder när jag tar på mig ansiktet om morgonen. Är inte riktigt expert på sånt här men för mig funkar detta... bra. Eyelinern är iallafall mycket bättre än Maxfactors Glide and define, urgh... Det är bara dem två jag har testat hehe




Det är liksom eyelinern som gör hela grejen. Det kan vara trixigt i början att få till en bra böj, och att få det lika på båda sidor (den andra sidan har en ovana att bli mycket sämre än den ändra, så ondskefull som den är). Men har man gjort det några gånger går det på ett kick.

Det är var det som behövde sägas. Hoppas det tystade några av era sinnen. Det var lite svårt att ta kort när jag kletade på allt, och det var ingen vacker syn heller, tro mig.
henrietta
skrev den 2011-05-04 klockan 18:47:48:

du är sjukt fin i alla fall!! :)
Viktoria - Fotoblogg
skrev den 2011-05-04 klockan 19:35:45:

Aw :)
Nina [www.photobyninaa.blogg.se]
skrev den 2011-05-04 klockan 19:57:29:

Det är ju helt omöjligt att få till det snyggt med Eyelinern! :o
becca :)
skrev den 2011-05-04 klockan 22:04:42:

Guuud vad fina ögon du har! Helt underbara ju! åh
sevendaysaweek
skrev den 2011-05-05 klockan 15:26:55:

så fint!
Emma " dha cool " Swaney
skrev den 2011-05-05 klockan 16:43:54:

Fett. ;) :) <3
Nicolina Jovic
skrev den 2011-05-08 klockan 15:19:15:

Mikaela, skulle vara grymt glad om du kunde svara på denna fråga: Flagnar, eller vad man ska säga, eyelinern? För jag behöver en ny och vet inte om jag ska köpa den du har nu...



Puss!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec