bloglovin
Stökigt som få.
 
Dagens outfit då. Mössan är från babyproffsen. Nej. Det är den inte alls och detta är inte dagens outfit. Okej, detta får inte bli något sånt där inlägg där jag driver och håller på... Fast det har jag ju redan misslyckats med om man kollar på första bilden.
 
Idag är det iaf lördag och jag och min kära familj ska på dop! Därav den vackra bilden på mig och Doris. (den ganska trasiga mjukiskossan) Dock har jag endel böcker som ligger och väntar på mig i sängen. Får ta itu med dem först innan jag drar mot kyrkan!
2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec
2011
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul Aug Sep
Oct Nov Dec
2012
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul Aug Sep
Oct Nov Dec
2013
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul Aug Sep
Oct Nov Dec
2014
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul Aug Sep
Oct Nov Dec