bloglovin
Var någon som kom med ett förslag om att vi borde göra såna här.. "Saker som ni inte visste". Men tja, det blev mer "Saker som jag hatar". Får funka det med!

Hatar när det inte finns något öppet mjölkpaket. De nya skruvkorkarna suger då de är så himla låga. Man måste ta i som in i och då ser det ut som om man är jättesvag! Tacka vet jag de gamla mjölkpaketen där man enkelt rev av en liten bit kartong!

Hatar att svara i hemtelefonen. Vet inte varför och kommer nog aldrig förstå mig på mig själv heller. Jag vet ju dock att det aldrig är till mig då denne isåfall skulle ringa till mobilen. Så antingen får jag prata med någon äcklig försäljare eller någon av min brors homies. Ovärt!

Hatar onödigt morgonstress. Jag ligger ofta kvar och drar mig i sängen på morgonen och tiden går. Springer sedan upp fullkomligt stressad; duschar, äter, borstar tänderna och klär på mig. Men sedan har jag ändå tid över så jag hade inte behövt stressat. Onödigt som bara den! (haha den röda påsen är alltså bröd - bröd = frukost!)

Hatar fötter. Eller mer att gå barfota eller att bara vara barfota. Visst, det går an på stranden men inomhus eller när jag sover - icke! Fötter är inte för vackra eller och det är med ånger jag låter er se den här bilden. Kanske beror det på att jag trampade på en humla när jag var liten. Men för livet? Vad vet jag!

Någon ville förövrigt se mer vardag. Så för er som känner likadant och har en high-tech iPhone. Följ megapixlar på instagram!
A L M A S F O T O ♥
skrev den 2011-08-28 klockan 12:44:09:

hahah åååh, du har likadan hemtele som jag! :D
Marinda :)
skrev den 2011-08-28 klockan 12:45:58:

Lokko
skrev den 2011-08-28 klockan 12:46:22:

och så hatar vi när folk tittar in genom fönstret när man knappt är påklädd..
Marinda :)
skrev den 2011-08-28 klockan 12:46:50:

Råkade sicka tomkommentar hehe ..

Hatar också svara i våran hemtelefon. När jag är ensam hemma tar jag ut batterierna.
Louise Hedblom
skrev den 2011-08-28 klockan 12:56:21:

Kan inte heller sova utan strumpor. Det spelar ingen roll om det är 35 grader ute. De skall sitta på!
Emma
skrev den 2011-08-28 klockan 12:57:01:

hahah håller med så sjukt mycket om mjölkpaketet!! :) och att jag vågar inte svara hahaha.. så sjukt ;)
Agnes
skrev den 2011-08-28 klockan 13:05:11:

Hos mig är det fortfarande mjölkpaket där man river av en liten flik ^^
Louisefoto
skrev den 2011-08-28 klockan 13:08:37:

Hahahaha

jag hatar med och svara i hemtelefonen :P
HQNEY - ett jedheads fotoblogg ;)
skrev den 2011-08-28 klockan 13:26:31:

Jag hatar oxå fötter! xD Mina är alldeles för stora, och inte särskilt vackra heller...
Blogg/Hemsida: http://hqney.blogg.se/
Clara
skrev den 2011-08-28 klockan 13:55:29:

Jag måste bara säga detta en gång föra alla! Det finns inget underbarare att titta in på eran blogg, för man blir så sjukt glad av den! Finns inte många bloggar som eran! Och om dom ens skulle försöka så kommer ingen upp i eran "kvalité"!

Så det jag vill säga är hur mycket jag gillar er och eran blogg! Efter man kollat in här så har man alltid världens leende på läpparna och mår väldigt bra helt plötsligt!
Terminalglasögon förbättrar ditt välmående
skrev den 2011-08-28 klockan 15:04:26:

Haha, ja visst är det störande. Speciellt det med filmjölken!
Frida
skrev den 2011-08-28 klockan 17:48:09:

Nehe! Korkar ftw, dem är bäst ju :O
carro
skrev den 2011-08-28 klockan 19:49:53:

Ni som brukar visa "er dag" och gå med halloween masker utomhus har jag ett tips:

Gå till en arbetsplats ställ er utanför och stirra på dem, ha gärna med er popcorn eller något liknande, fota!

Eller så kan ni alltid hälla diskmedel i en fontän och ta på alla äggklockor
Gustav Åkerblom
skrev den 2011-08-28 klockan 20:13:04:

Heej Marcus och Mikaela !

Hoppas ni har det bra, måste säga att jag är en mycket stor läsare av eran blogg och tycker verkligen om era foton.



Jag har själv även en fotoblogg där jag lägger ut alla mina foton. Ni får gärna gå in på kategori bild/foto och titta på mina foton och tipsa vad jag kan göra bättre.



Ni får ha det bäst !



http://uor.blogg.se

http://uor.bloggse
Blogg/Hemsida: http://uor.blogg.se/
Martina Brandt
skrev den 2011-08-28 klockan 20:46:24:

vad är instagram? :O
madurk
skrev den 2011-08-28 klockan 21:07:05:

Haha jag hatar också fötter. De är stora och äckliga med några små korvar längst ut. Jag hatar allas fötter, och speciellt mina egna. De är snea och äckliga. Dessutom luktar också fötter väldigt konstigt, speciellt efter att man haft dem i ett par skor hela dan.

Ush för fötter, tacka vet jag händer!
Freia
skrev den 2011-08-28 klockan 21:07:13:

HAHAAH Jag hatar också fötter!
johanna
skrev den 2011-08-28 klockan 21:57:08:

flytta till norrland så får du världens bästa mjölkpaket(och mjölk, er smakar typ grädde)
Alva Eriksson
skrev den 2011-08-29 klockan 00:25:56:

HJÄÄÄÄLP! hjälp mig välja här : http://shinelikeasun.webblogg.se/2011/august/i-need-your-help.html#comment



ett stooort tack i förhand!
joanna- att leva med Aspergers syndrom!
skrev den 2011-08-29 klockan 13:13:46:

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram
Tova
skrev den 2011-08-29 klockan 17:54:50:

Vad är instagram och hur får man det till sin Iphone? :D
Linn
skrev den 2011-08-30 klockan 19:39:44:

Jag är jättesugen på att köpa den kameran du har, Marcus. Skulle du kunna skriva vad du tycker om den, osv? Jag har förut fotat med en 1000D och vill ha något mer avancerat.
Veronika
skrev den 2011-09-04 klockan 18:56:40:

Usch ja, dom där mjölkpaketen är smått omöjliga att få upp när fingrarna är morgontrötta!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec