bloglovin

Canon EOS 450D + Canon EF 50mm 1.8 II

Jag har gått i skolan i tre dagar och jag är redan hur trött som helst när jag kommer hem, trots detta känns det som att det kommer bli ett riktigt fint skolår. Skolan är sannerligen bra och även klassen, men med långa dagar, sena bussar och alarm på morgonen så orkar vi inte riktigt med allt samtidigt. Vi försöker uppdatera som vanligt men inläggen blir ju ganska sena.

Men ni kan ju ställa lite frågor här för att underhålla er själva medan vi sliter hårt i skolan.

När vi får in lite rutiner i våra hårda liv så kommer det nog lite fina inlägg ska ni se, och som sagt kommer det något riktigt kul framöver...
viktor
skrev den 2010-08-27 klockan 09:28:21:

Jag blir alltid lika imponerad när jag kikar in på er blogg.
Frida
skrev den 2010-08-27 klockan 11:45:41:

Sjukt snygg bilder!
Emma (sysslingarnas)
skrev den 2010-08-27 klockan 17:22:57:

äääälskar era inlägg :) spännande
Mia
skrev den 2010-08-27 klockan 20:02:35:

Jättefina bilder! Trist med långa dagar :/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec