bloglovin
(klicka på bilden för att komma till frågesidan)

Äntligen, eller vad säger ni? Vi vann alltså bloggsvar hos Neha för några dagar sedan och har nu satt in en liiiten knapp längst ner i menyn - den med ett frågetecken på.  Så nu är det bara att köra igång, ställ oss mot väggen! Senare kommer även en större knapp att sättas in.

Uppdateringen kan bli lite seg nu den här veckan då vi precis har börjat gymnasiet båda två och måste visa upp våra bästa (galna) sidor! Men vi har något roligt som kommer om ett tag, så vänta bara!
Hanna
skrev den 2010-08-26 klockan 17:08:40:

Jag tittade in på eran blogg för första gången igår tror jag, och den är GRYMT bra! Den är jätte fin också! :)



T h e r e s e ~ Foto & design
skrev den 2010-08-26 klockan 19:30:54:

eran blogg är så jäkla AWESOME! :)
Camilla
skrev den 2010-09-11 klockan 21:39:14:

Hej, jag vill så gärna ha bloggsvar. Skulle ni vilja bjuda in mig. Jag skulle kunna skriva ett inlägg och länka er som tack! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

2010
Jan Feb Mar
Apr Maj Jun
Jul
Aug Sep
Oct Nov Dec